ღ ღ ღ مـــــــــــــرد بـــــــــــآش ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است

در ذهــــن زنــآنه مـــــن ، مــــــرد یعنی تکیه گاه امـــــــن مـــــن

یـــعنی بـــــــــوسه ای از روی دوســـــــــت داشتـــــن

بــــــــــدون انــــــــــدکی شــــــــرم

در ذهـــــــــن زنـــــــانــــه مــــــــــن

مـــــــــرد یعنــــــی کــــــــوه بـــــودن، پــــــــر از سخـــــآوت بودن ، پــــــــر از حــــــیای مــــردانـــــــه

در ذهـــــــن زنـــآنــــــه من ، مــــــــــرد یـــعنی دوســــــت میــــدارمــــت 

تــــــــو هر لــــــحــظـــه بـــا مــــنــــی 

تـــــــــو مــــــــــردی

مـــــــــن بـــــی تـــــــو بـــآ تـــــــمام آفــــــریــــنش بـــــــیگـــانـــــه ام..

 

 

 

alt

 

چهـ قدر سخته دستای کسی رو که دوستش داری

تو دستای یکی دیگه ببینی و...

هیچی نتونی بگی ، جز این که بگی :

آهــآی غریــبه...

مواظب عشقم باش...

لعنت بهت غریبه 

alt

 

 

دیگر تنهاییم را با کسی قسمت نخواهم کرد...

یک بار قسمت کردم چندین برابر شد!

تو کیستی؟

هان؟

یادم آمد...

...

تو همانی که روزی با پاهایت آمدی

و نماندی و رفتی!!!

و من...

من همانم

که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,ساعت 8:4 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |